« Terug

"Ik gebruik de app van Nostradamus voor reserveringen, personeelsgegevens, omzet, uren, roosters en tafelindelingen."

Team-de-Oude-Tol.jpg24 mrt

Heb jij de beste app om al jouw personeelszaken in te regelen al gevonden? WIJ WEL! En Remko (46 jaar, horecaman) ook. Die gebruikt hem zelfs al en vertelt graag zijn ervaringen, zodat (hopelijk) jij, en meer ondernemers, het voordeel van deze app gaan ontdekken. Want echt: je bespaart er tijd én geld mee uit. Dus loop niet langer te wachten en lezen maar!

Wil je allereerst wat over jezelf vertellen?

"Ik ben Remko, 46 jaar, woon in Nieuw-Beijerland en ben al 34 jaar samen met Rinske. Samen hebben we twee kinderen van 10 en 16. Ik hou van bbq, koken, een goed glas wijn en varen. Wat ik graag doe naast mijn werk? Hardlopen, motorrijden, skiën en op vakantie gaan (cruisen). Bijna mijn hele leven heb ik in de horeca gewerkt. Vanaf het jaar 2015 ben ik gaan werken als regiomanager / eindverantwoordelijke bij Deli33, een horecaketen in Rotterdam. En op dit moment (nu bijna 2 jaar) ben ik mede-eigenaar van de Oude Tol. "

Corona of niet, je zit niet stil!

"Klopt! We bereiden ons momenteel voor op de heropening middels een verbouwing aan de achterzijde van het pand. We gaan daar een nieuw terras met uitzicht op het spui realiseren." En er is nog meer nieuws. Remko vertelt dat zij eind 2020 een vleesspeciaalzaak hebben geopend: VLEESZ. "Daar koop je grote porties onbewerkt vlees voor een scherpe prijs. Ideaal om zelf thuis de lekkerste maaltijden te bereiden."

De-Oude-Tol-verbouwing-nieuw-terras-1024x683.jpg

Sinds wanneer gebruik je de app van Nostradamus en waarom ben je deze gaan gebruiken?

"Begin 2019 ben ik de Nostradamus app gaan gebruiken. Deze app zat bij het reserveringssysteem van de Oude Tol en ik maak hier veel gebruik van. Het geeft een overzicht van alle onderwerpen die ik snel moet kunnen inzien en waarbij we keuzes kunnen maken omtrent personele bezetting. Ook gebruik ik de app op mijn telefoon en computer voor reserveringen, personeelsgegevens, omzet, uren, roosters en tafelindelingen."

"Zo weten we waar we aan toe zijn en of we personeel moeten afbellen of opschalen."

Wat zijn de voordelen?

"Wij hebben een locatie met veel terras. En je zult dus begrijpen: de personeelsbezetting is erg afhankelijk van zowel het weer als de gemaakte omzet per uur. Met de app is dit tot op de seconde nauwkeurig bij te houden.
Tevens gebruik ik het adresboek wanneer nodig. Door de verschillende functies die makkelijk aan/uit te zetten zijn, is het goed te gebruiken voor leidinggevende en eigenaren. Sommige informatie wil je immers delen en andere weer niet." Remko vertelt dat hij voor of na sluitingstijd vaak ook nog even kijkt naar de gemaakte reserveringen. "Zo weten we waar we aan toe zijn en of we personeel moeten afbellen of opschalen."

"Ook leuk om te vertellen: De app kan aangeven dat de OPU (ratio omzet/uren) te hoog is. Dit gaat dan waarschijnlijk ten koste van de serviceverlening. Vaak is het dan gewoon te druk en zal er personeel bij moeten komen. Het is fijn dat ik dit met de app kan inzien en dus zelfs op afstand hierop kan inspelen. Ook voor het personeel is het handig: Zij kunnen zich voorafgaand aan de shift alvast 'voorbereiden' op een drukke of rustige shift. In deze app worden ook alle roosters, diensten en berichten uitgewisseld en geruild. En dat allemaal erg begrijpelijk en gebruiksvriendelijk! En mocht je vragen hebben, de helpdesk van Nostradamus is altijd vriendelijk en goed te bereiken."

"Helaas zijn we op dit moment nog gesloten, maar zodra de horeca(terrassen) weer open mogen, kijken wij ernaar uit je te verwelkomen!"

Wat zou er beter kunnen?

"Als je meerdere zalen/ruimtes in een overzicht wil zien is dit lastig. Per ruimte gaat dit prima."

Wat voor personen/bedrijven zou je aanraden de app te gaan gebruiken?

"Ik zou restaurants en cateringbedrijven de app aanbevelen. Maar nu in de coronatijd bijna alle zaken met reserveringen werken, kan ik me goed voorstellen dat het ook voor niet-horecazaken nuttig kan zijn, zoals winkels. Dat is met deze app namelijk ideaal."

Paviljoen de Oude Tol

"Helaas zijn we op dit moment nog gesloten, maar zodra de horeca(terrassen) weer open mogen, kijken wij ernaar uit je te verwelkomen!"

Paviljoen De Oude Tol is het restaurant in Oud-Beijerland waar je heerlijk kunt genieten met familie, vrienden en collega’s. Gezellig lunchen, dineren, eindeloos babbelen tijdens een High Tea of borrelen, het is altijd genieten op De Oude Tol! Tevens is Paviljoen De Oude Tol een geweldige locatie voor het vieren van uw feest met familie, vrienden en collega’s. Uitstekend bereikbaar, ruime parkeermogelijkheden en volledig rolstoeltoegankelijk.

DOTLogo2016_wit_grijs_trans.png

« Terug

Scroll naar boven