Online urenregistratie en personeelsplanning supergers geregeld

27-01-2021

loonstrokie_afbeelding_opmaak_v1

Bij Loonstrokie werken we met geselecteerde partners die precies dat doen waar ze goed in zijn. Dit doen we om de administratie van onze klanten, en alles wat daarbij komt kijken, naar een hoger niveau te tillen. In duidelijke taal: niet alleen jouw loonadministratie is tiptop in orde, ook de urenregistratie en personeelsplanning komt zoals jij dat wil uit onze kokert rollen. En met ons bedoelen we de samenwerking met onze partners. NMBRS voor de loonadministratie en Nostradamus voor de urenregistratie, personeelsplanning en HR-zaken. Zo hé, klinkt dat even goed.

Strategisch afgestemd op jouw business

Loonstrokie heeft als administratieheld ook hulpjes nodig, zoals Batman en Robin. Wij focussen ons op een geoliede loonadministratie en gerse loonstroken. NMBRS is de gebruiksvriendelijke salarisadministratie software waar alles online, geautomatiseerd en knap geregeld is. Maar dan zijn we er nog niet. Want, wat als je ook je urenregistratie, personeelsplanning en HR-zaken met één druk op de knop wilt inzien? De applicatie van Nostradamus is nog zo’n gerse koppeling.

nmbrs_logo-1

“Koppelingen voor je administratiesoftware zijn als legoblokken die naadloos op elkaar aansluiten.”

Alles vanuit 1 enkele app

Kijk, als je veel te maken hebt met oproepkrachten, bijzondere toeslagen en seizoensinvloeden, is een app lekker handig. Shifts ruilen, beschikbaarheid opgeven, roosters inzien, contact met de roosteraar en andere collega’s, zomaar een greep uit de mogelijkheden voor jouw medewerkers. Nostradamus is de oplossing voor prognoses, planning en urenregistratie. Onze tip voor branches waarin veel gewerkt wordt met inhuur en losse diensten, zoals in de horeca en bij evenementen. Helemaal interessant voor mkb-bedrijven en ongeveer vanaf 20-30 personen.

index

Wij maken het mogelijk

Wij zijn een echte matchmaker en koppelen er flink op los. En alleen als het écht een meerwaarde heeft. Vaak is dat zo. Want, jouw administratie gaat om meer dan alleen de financiële cijfers. Alles geïntegreerd is wel zo handig. Jouw medewerkers hebben vliegensvlug inzicht in wat zij nodig hebben en krijgen daarmee meer eigen regie. In samenwerking met onze partners gaan we uitgebreid in gesprek, om zo te toetsen welke koppelingen het best passen. Je bespaart tijd, alle gegevens zijn veilig en realtime, niks geen dubbel invoeren meer én de koppeling met je verloningspakket is zo gepiept. Bel je ons voor een bakkie?

Dit artikel delen:

Deze website maakt gebruik van cookies

Deze website gebruikt cookies. Door gebruik te maken van deze website, geef je aan akkoord te zijn met het gebruik van cookies. Lees meer

Sluiten